20/1

Sedan jag bloggade sist:
I fredags gick jag ut och stod utomhus med en öl och vänner och pratade musik och framtid. I lördags var jag på stadion och såg Napoli - Fiorentina. Matchen slutade oavgjort, 0-0. Sedan åkte vi till duel och såg en grym konsert och dansade. På söndagen åkte jag till Cuma hem till Erin och Tullio. Vi promenerade på stranden i solnedgången med deras hund Victor och sedan kollade vi på film och myste. I måndags var jag hemma hos Alessandro och kollade på film. I tisdags var jag hemma med Giny och kollade på Napoli-Bologna; vi vann med 2-1. Igår skulle jag träffat Natalie men det blev sent och jag var seg så jag stannade hemma och tecknade.
Idag har jag ätit frukost med Nina, äntligen. Har saknat henne och hon gör mig så glad - underbara människa. Sedan tecknade jag, lekte med Mr C, åt lunch, gick förbi alessandro på väg till skolan för att säga hej, hämtade Giny och lämnade henne på keramik-kursen. Nu ska jag snart hämta henne och lämna henne på fäktningen. Ikväll ska päronen på middag så jag jobbar. Om dom kommer hem tidigt så kanske jag går ut, det är tydligen en massa fest ikväll har jag hört. Men jag har inte så stor lust. Det är så skönt att bara sitta här eller åla runt på golvet bland alla pennor och papper.

Kommentarer
Postat av: Broussath.

Det där bekväma runt ålandet känns igen. Har typ samma grej för mig här. :P

2011-01-23 @ 06:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0