Tors

La Febbre - bra italiensk film som är lite seg i början men slutar fint. Till den åt vi lite halvmissslyckad äppelpaj med en sås av vit choklad som blev en pudding och en chokladkaka som jag glömt i frysen.
Anto ringde och väckte mig klockan 10 för att meddela att skolan hade "ett problem" och alla barnen måste hämtas kl 11. Vad fan är det för land där skolan inte har schema? När skolan har ett okänt problem och barnen skickas hem?  Alessandro kickade ut mig och jag hasade uppför berget.
Nu ska jag ner till Natalie och poppa pop corn. Det ska bli gott. Prata lite svenska är också alltid trevligt. Faschan saknas.

(Jobbsökandet skjuts upp lite till..... Kom igen! Skolan har inget schema!!)

Kommentarer
Postat av: mmm

snart pratar vi svenska i

venezia

2010-09-10 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0