Söndag 26/9

I fredags var vi på konsert med "99 posse", jag, Alessandro, Marco, Stefano och Roberta. Efter att vi blivit tagna av polisen.
I lördags var jag hos Tullio och Erin i Cuma och åt en fantastiskt god risotto med pumpa, ricotta och provola. Sedan gick jag och Erin ut i centro med Marco, Alessndro, Alessia, Claudio, Fulvio och några fler.
Idag har jag ätit lunch, sedan pop corn och sedan kollat på film hos Natalie. "I rymden finns inga känslor". Mycket bra. Men är det en serie eller en film?
Imorgon jobbar från kl 15.30 som vanligt. Innan det ska jag kanske ta en dusch..

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är en film, och ja, visst var den bra! Såg den på bio förra veckan. Saknar dig bästisen, head-set snart! <3<3<3<3<3

2010-09-27 @ 10:25:12
URL: http://touchingfromadistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0