Skadad torsdag 23/9

Igår var Erin och Natalie hemma hos mig över lunch. Pasta med mycket pesto alla genovese. Efter maten tog jag och Natalie oss en lite nap på varsin soffa och Erin kollade klipp på youtube. Strax innan jag blev handikappad: jag ligger på den större soffan, Natalie på den mindre, Erin sitter på golvet och kaffet står och bubblar på spisen. Jag hör hur kaffet kokar över, kastar mig upp springer runt bordet, HALKAR på den persiska mattan, GLIDER på ena knät och hamnar raklång på golvet. Vi skrattade. Men det ser fruktansvärt äckligt ut och det gör fruktansvärt ont. All hud liksom gneds av mot mattan. Aj.

Nu ska jag halta upp till Ginys skola. Sedan om jag hinner åker jag upp till Virgiliano och tar lite sol. Det är väldigt varmt idag. Ikväll ska jag dansa. Imorgon åker min familj till Padova och jag blir absolut ledig i tre dagar. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag skrattar alltid när folk gör sånt där knäppt, och nu med, även fast jag bara läser det ^^ förlåt, men det lät kul :P hoppas det känns bättre snart! Saknar dig maaaaaaaaaaaaaaaaaassor!! <3<3<3<3

2010-09-23 @ 21:39:47
URL: http://touchingfromadistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0