2/12

Solsken, kanelgiffel, kaffe och en puss till frukost. Vad som än händer sen så är det en bra dag.

Sedan kom Nina över på en kopp te och en svenskalektion.
Och sedan kom Erin över på lunch - pasta con zucchine med oliver och as-gott bröd.

(Igår kväll kollade vi på filmen Snatch, as-bra. Jag, Ale, Martina och Mario i Martinas brors as-snygga lägenhet. Deras familj är full av konstnärer - Tramontano. Bl a designar de väskor och har två butiker i Napoli. Vi (jag) drack glögg, åt pepparkakor och myste.)

(Nu är det soligt och klart för första gången på två månader. Igår var allt täckt av sand från Afrika. Sanden fascinerar mig mycket. Och vinden.)

(Kl 19.00 spelar Napoli - Utrecht. Jag ska hejja som bara fan och sedan ska jag jobba resten av kvällen.)

(Giny's schema: Måndag: Gitarrlektion - kommer hem kl 17. Tisdag: kommer hem kl 16, sedan Fäktning mellan 17.45 och 19.45. Onsdag: "ledig" från 16. Torsdag: Keramik-kurs mellan 16 och 18, Fäktning mellan 17.45 och 19.45. Fredag: "ledig" från kl 16, kl 19-21 åker med mamma och pappa till bergen. Lördag: 9-? Skidskola. Söndag: 9-? Skidskola. )

Kommentarer
Postat av: Christer

Låter härligt Frida! Här är det minus 16. Och inte fick jag ngn puss till frukost! Ny dag i morgon. Kramar från Tumbo

2010-12-02 @ 16:35:51
URL: http://c
Postat av: mmm

stackars barn

2010-12-02 @ 18:29:38
Postat av: Anonym

Det lät som ett späckat schema för henne!

2010-12-02 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0