Sommarsammanfattning


Kossorna på ekerö och naturskogs bil.


Råger och pappa i soffan.


Min bästis med chokladbollar alla mellanstadiet.


Kräftskiva med mina snyggaste väninnor och tre napoletanare i Mellösa.


Jag och en annan napoletanare.


Min "chef" och min extra-mamma.


Alperna.

Jag har haft en helt underbar sommar. Mycket kor och skog. De allra viktigaste människorna. Platser där jag faktiskt kan låta bli att tänka och bara vara nöjd med det jag är. Tusen tack till alla älskade som har gjort mig till den jag är och som står ut med mig också när jag är den jag inte ville vara.

Nu är jag tillbaka i Napoli. Det är hett, fuktigt, svettigt, kvavt, soligt, hög sensommar. Jag jobbade innan jag varit hemma en timme, fan. Jag jobbar idag, fan. Därför att ungen hellre vill umgås med mig än att åka till sin farfar och låta mig sova och festa. Sen när?!?! Känns endå fortfarande som att det är maj snart. Det är maj snart och kossorna väntar.

(:

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vilken fin sommarsammanfattning!! Är så glad att du var hos oss så mycket som du var i sommar älskade bästis ;-) Saknar dig som 17 redan.. skulle varit ulitmat att ha med dig på popaganda ikväll och dansa bort verkligheten lite! Puss min finaste bästis <3

2010-08-27 @ 15:12:03
URL: http://touchingfromadistance.blogg.se/
Postat av: mmm

det är väl skönt att vara omtyckt på båda ställen. vi saknar dig här redan. ta hand om dig och den gulliga ungen. puss

2010-08-28 @ 00:34:17
Postat av: BellUomo

ma come io e un altro napoletano??!! mi hai preso x un napoletano qualunque?? -.-

2010-09-20 @ 18:45:11
Postat av: BellUomo

ma come "io e un altro napoletano"?!?! mi hai preso per un napoletano qualunque??? -.-

2010-09-20 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0