Pappas födelsedag!


Grattis till världens bästa pappa som idag fyller nästan femtio år!!!!! Hoppas att du har en toppen-dag med något gott att äta, ett fint öl, nisse-mys och kanske någon fjäril vaknar till liv och fladdrar fram?

Själv har jag jobbat hela dagen för giny är sjuk, förkyld. I helgen har jag mest ätit; lunch hos ales pappa både lördag och söndag. Ikväll ska jag kolla på en film och fortsätta smälta all mat. Alltså det rullar på som vanligt.

(Till mamma: jag går hela corso vittorio emanuele varje måndag för att hämta mitt extra-barn och idag stannade jag till och solade i trappen ner mot via pontano.)


Kommentarer
Postat av: mmm

oj vilken back flash - där har jag solat många dagar!!

2011-01-24 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0