26/1


Giny, jag och Mr C. Observera att jag och Mr C har samma frisyr.

Ungen är fortfarande sjuk så jag går hemma och drar hela dagarna. Tack lov så kommer nonna dada hit över lunch så att jag kan gå ut och hämta lite luft.

Igår gick jag och Ale på bio istället för päronen. (Eftersom att Piero hellre tillbringar sin tid på restaurangen för att tjäna pengar än att vara hemma med sitt barn.) Vi såg "Benvenuti al Sud" som var jätte-bra. Jag skrattade hela tiden. Om den finns med svenska subs så rekomenderar jag den till alla som känner till antingen nord- eller syditalien.

På söndag är det min födelsedag och jag ska till stadion för att se Napoli vinna mot Sampdoria. Lördagen då det borde firas är annu helt oplanerad och det stör mig.

Kommentarer
Postat av: mmm

jag observerar att ni har samma ögonfärg också! vet inte vem som är sötast:-)

2011-01-26 @ 18:13:21
Postat av: Broussath.

Fifan, petter gillar på den frilat eler?! Dy har tagit på den ananaasen lite längre, dy viet! Bra jåbat helveteen! <3 (;

2011-01-27 @ 07:27:18
URL: http://enghardtsutopi.blogg.se/
Postat av: Josse

såg matchen på tv på café i Sigtuna idag och tänkte på dig, men visste inte att du var där! Grattis på födelsedagen och hoppas det blev firande både idag och igår! puss oo kram från jossssan

2011-01-30 @ 20:58:15
Postat av: Kain

GRATTIIIISSSS FRIDA :D:D:D:D <3<3<3<3<3

hoppas du hade en underbarunderbar BÄST födelsedag (:



puzzel med finaste kräääm!!

2011-01-31 @ 14:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0