14/1

På ett universitet i centro storico visas det film lite då och då i en aula där man inte får röka men alla röker endå och dricker öl och tappar chips på betonggolvet. Igår gick jag och Ale dit och såg en film av och med Woody Allen. Alla skrattade när han viftade med ögonbrynen och petade någon på brösten. Jag log och tänkte på allt som är bra som har varit och allt som är bra och komma skall. Filmen sög. Efteråt pratade jag med Ales vänninor från längesen och jag kände mig så lugn. Det här är hans liv och inte mitt. Hans stad hans hav och han ska lämna bara allt det. Två år idag har jag bott på guds berg och jag är nöjd nu. Mätt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad tyst det är här! Hur är saker fatt? Saknar dig! <3

2011-01-20 @ 11:34:49
URL: http://touchingfromadistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0