Marcos födelsedag

Marcos födelsedag firades i fredags och igår. Lite bilder från facebook:


Jag och marco och öl.


Federica, jag, Martina, Roberta och Alessia.


Un falò.


Natalie, jag.

I fredags var vi lite i fuori grotta, sedan i centro storico och drack öl och bubbel. I lördags var vi på stranden i Miseno med en falò (brasa?) 15 liter vin och mycket annat att dricka. Det var trevfligt och blev ganska sent men jag mår bara bra idag. Natalie sitter och pluggar bredvid mig, hennes internet hemma har lagt ner. Det här huset blir en restaurang / internetpoint när min familj inte är här. Nu är de ute med båten.

Kommentarer
Postat av: örni

fin du är i tröjan kära du <3

2010-09-12 @ 17:44:01
URL: http://touchingfromadistance.blogg.se/
Postat av: Kain

Du är så jävla FIN, Frida <3

2010-09-12 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0