Torsdag 14/10

Idag har jag svettats ganska mycket. Imorse bar jag matkassar. Jag och Marielle hjälpte Natalie att bära hem maten och hon bjöd oss på lunch. Risotto (på svenskt vis..) med zucchini, pesto och ruccola - mycket gott. Sedan gick jag till centro storico och försökte få tag på skolböcker till Gi som inte fanns och gjorde ett par andra ärenden åt Anto. Gick förbi en affär med udda skor. Borde köpa skor snarast men det är så obekvämt. Någon som kan skicka ett par fejk-converse från Skokanonen eller Din sko?

Nu ska jag ner och hälsa på Erin som just slutat jobbet och sen tillbaka upp till Ale. Vi ska kolla på "Il Grande Lebowski" (The Big Lebowski på italienska..).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0