Onsdag 6/10

I söndags kväll bakade jag en chokladkaka som jag åt hemma hos Natalie medan vi kollade på Vicki Cristia Barcelona (bra film).
I måndags hängde jag med gi och åt middag med familjen.
Igår hängde jag med Marielle och Nina. Jag letade efter skor men det är så obekvämt.
Marielle är en svensk tjej som just börjat jobba som barnflicka åt en familj som är vänner till min familj och bor lite längre upp på monte di dio. Hon är väldigt trevlig och jag hoppas att hon kommer att stanna.
Idag ska jag städa, gå och köpa deo och tandtråd. Sedan ska jag va med Gi och ikväll ska vi gå till Sorbillo - jag, Nina, Raf, Maielle och kanske Erin och Tullio.

Jag mår jätte-bra. Solen skiner. Det är lite äckligt fuktigt men inte sverige. Haha.

Kommentarer
Postat av: Kain

"det är lite äckligt fuktigt men inte Sverige" :D haha <3

2010-10-06 @ 14:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0