Onsdag 20 Oktober

Idag har jag bakat super-nyttiga muffins med Martina. Utan gluten med bovetemjöl, havregryn, sojamjölk, äpple/kanel och banan/choklad. Mycket gott med grekisk yoghurt till. Sedan har jag ätit vidrig glutenfri pasta av majsmjöl. Mycket äckligt vad du än har till.
Igår var jag hemma med barnen. Vi har två barn numera. Giny's kusin Riccardino 3 år gammal sover hos oss den här veckan och kanske fler veckor framöver. Familjeproblem. Jag förstår inte vad han säger och han grinar efter mamma som ligger på psyket. Det är inte kul att vara barnflicka just nu.
Ikväll ska jag till Natalie och snacka lite diffusa framtidsplaner. Alltså sånt som jag skulle vilja göra men inte kommer att göra. Och sånt som jag kommer att göra vare sig jag vill eller inte. Vi ska även äta pop corn.
Imorgon jobbar jag lite. Imorgon kväll spelar Napoli hemma mot Liverpool. Mycket viktigt. Ni hejjar väl på Napoli mina kära läsare?
Sedan är det fredag och då är det fest. Sedan är det lördag och då är det fest igen. Och sedan är det söndag och en till vecka har gått. Och sen är det liksom nästan januari och jag kommer och kramar om er alla älskade svedalare. Vad skönt att tiden går så fort.



(Inatt drömde jag att jag var i ett stort köpcenter med en massa rulltrappor som tog mig uppåt och uppåt och jag kunde inte komma av och jag såg inget slut. Sedan var jag på mage i kallt, mörkt vatten i en flod som tog mig bortåt och bortåt och igen kunde jag inte se var den ledde och jag kunde inte ta mig ur.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0