Onsdag 13/10

Jag har inte skrivit så ofta på sista tiden därför att jag verkligen inte har haft något särskilt för mig.
I morse var jag hos världens konstigaste doktor för att jag har haft ont i magen på sista tiden. Jag fick provsvar på ett blodprov som säger att jag är frisk och hon petade ju lite och kollade att allt satt på plats ungefär. Förra gången fick jag med mig super-starka tabetter mot magsår - som jag aldrig tog. Nu säger hon att det kanske inte var så bra det blev nog fel. Och istället skriver hon ut andra tabletter "mot ont i magen".
Jag: "Men vad gör de? Pillrena vad är de bra för?"
Hon: "Mot ont i magen!!!! Här gullegullsnuttan min vi ses snart, ät i tio dagar typ en på kvällen så ses vi snaaaart hjärtat hej!"
Jag: "Okey.. Tack.. På återseende..!?"
Dessa piller är antagligen drogklassade i Sverige för det går inte att googla fram dem och i bipacksedeln står det att de är mycket beroendeframkallande, inte får tas tillsammans med alkohol, kan framkalla hallucinationer, dubbelseende, ångest, depression, eufori etc. Någon som vill testa ett dunderpiller? Inte jag.

Det ös-regnar och snart ska jag gå och hämta Gi. Sedan ska vi gå hem till Marielle så att Gi kan leka med hennes unge MariKri och vi kan prata skit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade också problem med magen i Italien i 5 månader. Vad jag än åt så fick jag ont. Sen kom jag hem till Sverige och tog ett prov där det visade sig att jag inte hade något. Konstigt!

2010-10-13 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0