Lördag 16/10

(Mycket stark hemlängtan upptar alla mina ensamma stunder. Många stunder mycket tid. Jag saknar mamma, pappa, nisse, dizan, råger, robin, örni, kain, josse, tessan, farmoråfarfar, mormoråmorfar, gittan, ströms, kossorna, frosten, hösten, julen, filmjölk, raggsockor, fika, mitt språk. Det gör ont i min mage och jag vill bara ha kattens mjuka lena tassar mot min hals och hans svala nos i mitt öra.

Två människor håller mig kvar här. De heter Ginevra och Alessandro. )

Igår var jag hemma och tittade "Lite Sällskap" hela kvällen.

Imorse var jag uppe i Vomero med Marielle. Jag köpte ett par fejk-converse för 12 euro. Vi gick upp till Castell S. Elmo och tittade på utsikten. Sedan började det regna och vi åkte hem. Åt lunch. Kollade på svensk tv. Vilade. Natalie kom över. Vi gick ut på San Pasquale här nedanför. Pretto-människor, dyra drinkar och köttmarknad. Nu är jag hemma igen och väntar på att Ale ska komma hem så att jag slipper sova ensam. Min familj är i Rom på någon typ nöjespark. Imorgon är det söndag igen och tiden går så fort.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Saknar du inte mig? :( buhuuuu! Jag saknar dig!

2010-10-17 @ 11:21:28
Postat av: Josse

Du saknas med!

2010-10-30 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0