Fredag/Lördag

Det blev ingen pizza den här veckan - missar i planeringen som vanligt.
Imorgon bitti åker jag och Alessandro till Sant Agata för att softa vid have i två dagar. På söndag är det Antonios (Ales lillebror) födelsedag så jag ska spana lite på 16-17-åringar och deras fest. Alltså jag hör av mig efter helgen.

Kain min älskade vän i kalla Svea lärde mig flera viktiga saker. Som att tankemonster kan vara ofarliga när de kommer och sätter sig och stirrar på mig - jag behöver inte gå fram och prata med dem.

Ett foto på mig och farmor kom upp på datan nyss;



Från augusti 2009, jag var så lycklig att vara i Sverige och sedan var jag så lycklig att komma tillbaka hit.

Kommentarer
Postat av: Kain

all kärlek i världen till dig min fina frida <3<3

2010-10-09 @ 14:35:11
Postat av: Jossan

All kärlek till er båda. Hoppas tystnadsburken finns i åtanke Kain. Tankemonster kan få upplösas till tomma intet tack!

2010-10-09 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0