Mellan 3e och 4e December

Jag sitter och väntar på att Erin eller Alessandro ska ringa mig och ge mig en plan. Snart går jag och lägger mig och sorterar foton på datan och stänger av mobilen.
Idag har jag städat (häpna!) köket, badrummet och mitt badrum. Missade lunch. Hämtade Giny och lämnade henne hos sin mormor. Tog en vespatur på stan med ale. Vi letade skor och en halsduk. Sedan åta jag pasta con patate (gott!) och rullade ner till Natalie där vi drack lite vin och pratade. Hon gick ut med några amerikanska tjejer och jag gick hem igen.

Lyssnar på Håkan Hellström och uppskattar hans rena röst. Detta är inte ironi. Hans röst upplever jag som ren. Liksom Bob Dylans röst är ren för att den känns uppriktig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0