14/3 VÅR

Jag arbetar och jag gillar det inte men jag vill bara vara här. För ett år sedan skrev jag i den här bloggen: jag är kär men den här gången tänker jag inte säga något. Och det gjorde jag inte heller - förrän nu. Ett år senare är han min och jag är totalt överväldigad. Detta är mitt liv och jag älskar det.

(Det är VÅR - jag brände kinderna i solen idag. Jag promenerar mycket för att ta mig till mina numera tre extrabarn. Skaffade ett till idag, en pojke på ett år som bara skrattar hela tiden. Om tre veckor kommer min mamma och hälsar på och jag längtar så.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men då är det ju där du ska vara ju! Vi måste talas vid min kära! <3

2011-03-15 @ 09:25:15
URL: http://touchingfromadistance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0