7/2

Godmorgon solsken! Ett inlägg till mamma - mina älsklingsbyxor:







(Observera Ginys rosa strumpor)

I fredags kollade jag på film hos ale i väntan på erin och tullio som bangade som vanligt så vi gick o la oss istället. I lördags åt jag lunch hos ales pappa och hade en obekväm diskussion om köttindustrin utan att veta hur man säger industri på italienska. På kvällen kollade jag på film hemma hos mig själv och erin och tullio bangade igen. Igår, söndag, var jag hemma hos armando som hade typ namnsdag (sankt armando?) så vi bakade en tårta, pojkarna/männen spelade poker och sedan åt vi sjukt mycket sötsaker.
Idag ska jag gå och hämta den andra ungen för lunch och engelska och sedan hämtar jag giny och sedan är det kväll. Det är alltid vackert väder på måndagar - för att jag måste gå hela corso vittorio manuele och det tar ca 40 minuter.

Kommentarer
Postat av: mmm

mitt solsken- du är fin som vanligt men jag avstår att kommentera byxorna:-) de ser mycket bekväma ut iaf!

2011-02-07 @ 14:39:48
Postat av: lovisa

coola byxor :D

2011-02-07 @ 15:00:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0