6 april


Giny för ett par dagar sedan. Hon kan inte spela men hon försöker , ibland.

Mamma har varit här och det var så mysigt, men jag glömde helt att fota! Tack mami!

Jag är aldrig i fred utan att behöva göra något. Därför så fort jag får vara ifred så somnar jag.

Det är soligt här. Med plötsliga regnskurar och storm.

Jag kommer till sverige den 13 eller 16 maj. Sedan åker jag till USA den 10 juni med Anna. Vi kommer tillbaka den 2 juli. Alessandro kommer till Svea den 4 juli. Sedan fortsätter jag att jobba med kossorna ett par månader och sedan..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad händer sedan?:)

2011-04-06 @ 13:47:33
Postat av: mmm

Det finns alldeles för många sedan. Lev i nuet och var lycklig för det du har nu. Tack för en underbar weekend.

2011-04-06 @ 16:43:53
Postat av: Josse

Åh! Så du är här nu!? Vi måste ses i sommar! Jag och Sanna åker till Irland 13-17 juni förresten! :)



KRAM



PS. Det finns alldeles för många sen! Som sagt!

2011-06-01 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0